Vrácení zboží kupujícím (příloha VOP).
Při tzv. dálkovém nákupu v e-shopu má Kupující právo vrátit doručené objednané nepoužívané a nepoškozené zboží Prodávajícímu zpět v zákonem dané lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a to i bez udání důvodu vrácení. Vrácení (zaslání) zboží provádí Kupující zasláním na adresu prodávajícího (dle daňového dokladu - FIDex, Hrádek 207, 739 97 Hrádek), a to vždy na vlastní náklady. (jako zásilku BEZ dobírky).
Po převzetí a kontrole vráceného zboží (pokud je vše bez závad) vrátí Prodávající Kupujícímu převodem na jeho účet (obvykle obratem, nejpozději do jednoho týdne) patřičnou částku, která je rovna :
a) při vrácení celé objednávky hodnotě celé částky zaplacené Kupujícím Prodávajícímu na účet předem nebo přepravci v hotovosti dobírkou při převzetí
b) při vrácení části objednávky rovna hodnotě vráceného zboží dle kupního dokladu
K vrácené zásilce Prodávající přikládá vyplněný formulář (ke stažení a vytisknutí zde: Formulář vrácení zboží B.pdf *
(nemá-li Kupující možnost vytištění tohoto dokladu uvede údaje dle tohoto formuláře na čistý papír ručně)
* V případě zaslání zboží zpět ve stavu, který vyžaduje úkony a činnost nutné k jeho uvedení do původní stavu (netýká se obalu zboží), má prodávající nárok na odpočet těchto nákladů z hodnoty zboží. Zboží vracejte v adekvátně velkém zasílacím obalu (nepoužívejte původní zmenšený zasílací bílý plastový sáček), nikoliv zmačkané, zmuchlané, skrčené (ušpiněné) apod.
.
Reklamace zboží kupujícím (příloha VOP).
a) V případě, že zaslané zboží vykazuje vadu nebo vady, které chce Kupující reklamovat, uvědomí Kupující Prodávajícho o této skutečnosti mailovou zprávou na adresu fidex@email.cz. Kromě popisu závady je vhodné připojit do zprávy i elektronické fotografie reklamované vady. Ze strany Prodávajícho budu kupující obratem informován o přijetí reklamace a navrženém způsobu řešení reklamace. Prodávající může i nemusí vyžadovat zaslání reklamovaného zboží. Nejzažší lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Prodávající si může vyžádat posouzení reklamace výrobcem daného zboží, jehož stanovisko je rozhodující pro posouzení reklamace.
b) V případě reklamace již používaného zboží v zákonem dané lhůtě záruky (upozorňujeme, že obzvláště u zboží textilní povahy doba záruky nemusí být totožná s dobou životnosti zboží) je postup stejný jako v bodě a)
Výměna zboží
V případě požadavku výměny nepoužitého zboží (za jinou velikost) nás nejdříve kontaktujte e-mailem nebo telefonicky k ověření proveditelnosti výměny (z hlediska dostupnosti zboží). Poté zboží zašlete na naši adresu. Zaslání zboží k výměně je za paušální snížený poplatek za dopravné 50 Kč, který uhraďte na číslo účtu: 2900103389 / 2010 s VS dle daňového dokladu.